Телефонуйте: 044-490-31-00 09-20 Пн-Пт    
0

Увага!

Для різних міст та груп користувачів інформація може відрізнятись.

Щоб отримати актуальну інформацію для Вас, рекомендуємо:

Війти/Зареєструватись

Або вибрати область

Друзі, під час воєнного стану компанія Spica може доставити вам товар трьома способами: кур'єрською доставкою Spica, кур'єрською службою «Нова Пошта» або самовивіз із шоу-румів.

Доставка кур'єрами Spica

1. В які дні працює доставка?

Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота.

2. До котрої години можна робити замовлення?

При замовленні до 15:00 кур'єр привезе товар наступного дня доставки (пункт №1).

Приклад №1: якщо Ви зробите замовлення у вівторок до 14:59, то доставка буде у середу.

Приклад №2: якщо Ви зробите замовлення у вівторок після 15:00, то товар доставимо у четвер.

Також зверніть увагу, що форма оплати впливає на швидкість доставки (пункт №6).

3. В який час мені доставлять замовлення?

Кур'єри доставляють товари з 10:00 до 18:00.

На жаль, зараз ми не можемо вказувати менший проміжок часу, тому що час руху кур'єра за маршрутом може змінюватись залежно від завантаженості та сирен повітряних тривог.

4. Мінімальна сума замовлення для доставки?

Доставляємо від суми у 2000 грн.

5. Скільки коштує доставка?

До 5000 – 105 грн.

Від 5000 – безкоштовно.

6. Як я можу оплатити замовлення?

Ви можете сплатити кур'єру в день доставки готівкою.

Ви можете оплатити на наш рахунок (ми відправимо на наступний день після того, як отримаємо кошти).

 

Доставка службою «Нова Пошта»

1. В які дні працює відправка?

Понеділок, Вівторок, Середа, Черверг, П'ятниця

2. Як швидко мені відправлять замовлення?

При замовленні до 12:00 - ми відправимо цього ж дня.

Також зверніть увагу, що форма оплати впливає на швидкість відправки. Будь ласка, прочитайте пункт 5.

3. Мінімальна сума замовлення для доставки?

Доставляємо від суми - 1000грн.

4. Скільки коштує доставка?

До 5000 - за рахунок отримувача по тарифам перевізника

Від 5000 - безкоштовно на відділення.

Від 10000 - безкоштовно до дверей.

5. Як я можу сплатити замовлення?

Ви можете сплатити наложеним платежем на відділенні (комісія від перевізника)

Ви можете сплатити на наш рахунок, або онлайн на сайті (ми відправимо на наступний день, як отримаємо кошти)

 

САМОВИВІЗ

1. В які дні працює самовивіз?

Понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця (для складів з 10:00 до 17:00).

Понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця, субота, неділя (для магазинів по графіку роботи магазину).

2. Які адреси самовивозу?

- м.Вишневе, вул. Київська, 8д (склад Spica)

- м.Київ, Мишуги, 10 (шоурум ZooBonus)

- м.Київ, вул. Червоної Калини, 68а (шоурум ZooBonus)

- м.Київ, Русанівська набережна, 4 (шоурум ZooBonus)

3. Наскільки швидко мені зберуть замовлення?

При замовленні до 16:00 ми підготуємо товар цього ж дня.

При замовленні після 16:00 – наступного робочого дня (пункт №1)*

*або скористайтесь можливістю "самому обрати та забрати товар "пункт №4"

4. Я можу приїхати та самостійно обрати, що хочу?

Так, можете. Ми рекомендуємо ознайомитись з повним асортиментом товарів в наших шоу-румах.

Ця опція доступна тільки для точок самовивозу – магазин ZooBonus (пункт №2) – та діє в період роботи магазину.

Щоб ми Вас ідентифікували й застосували Вашу знижку, потрібно залогінитись на сайті spica.ua та показати касиру дисконтну картку, що є на головній інтернет-сторінці spica.ua

5. Мінімальна сума самовивозу?

Мінімальної суми немає.

6. Скільки коштує самовивіз?

Безкоштовний, від будь-якої суми.

7. Як я можу оплатити замовлення?

Ви можете сплатити готівкою при отриманні.

Ви можете сплатити на наш рахунок.

 

 

Умови прийому товару від кур'єра Spica, кур'єра Нова Пошта або під час отримання у відділенні Нова Пошта.

Ви повинні оглянути товар під час отримання. Якщо є недоліки, то це потрібно зафіксувати у фото та відправити менеджеру Spica.

          Якщо це доставка Новою Поштою, то:

а. Ви приймає весь товар і на пошкоджений пишете акт з підписом представника Нової Пошти (стандартна форма Нової Пошти).

б. Ви повертаєте все замовлення нам і ми складаємо акт, після чого формуємо Вам нове відправлення.

           Якщо це доставка кур'єром Spica, то:

Ми забираємо пошкоджений товар, корректуємо взаеморозрахунки і доставляємо наступним замовленням.

          Якщо це самовивіз із шоу-рума, то:

Ми можете відмовитись від пошкодженого товару і оплатити суму замовлення без нього.

Важливо: недоліки потрібно перевіряти під час отримання

Антигельмінтики для котів
Будиночки та спальні місця
Вирішення проблем у котів
Вітаміни для котів
Гігієна будинку
Годівниці та поїлки для котів
Дверцята для котів
Догляд за вухами котів
Догляд за очима котів
Догляд за пащею котів
Догляд за шерстю котів
Засоби від бліх та кліщів для котів
Заспокійливі засоби для котів
Будиночки для гризунів
Вирішення проблем у гризунів
Вітаміни для гризунів
Гігієна будинку
Годівниці та поїлки
Догляд за вухами гризунів
Догляд за зубами гризунів
Догляд за шерстю гризунів
Іграшки для гризунів
Інструменти для видалення линяючої шерсті гризунів
Клітки для гризунів
Корм для гризунів
Ласощі для гризунів
Повідці та шлеї для гризунів
Сумки та переноски для гризунів
Товари для тхорів
Туалети та наповнювачі для гризунів

Зберігання та використання оптовим інтернет-магазином "spica.ua" наданих користувачами особистих даних повністю відповідає чинному законодавству України щодо недоторканності особистої інформації. Особисті дані користувачів не надаються третім особам, але зберігаються надання послуги продажу товарів, представлених на нашому сайті. Компанія залишає за собою право використовувати цю інформацію в маркетингових цілях.

Реєструючись та оформляючи замовлення на сайті оптового інтернет-магазину spica.ua, ви погоджуєтесь зі справжніми умовами. Більш детальну інформацію про умови використання сайту та інші питання викладено у відповідних розділах:

Умови використання сайту: http://spica.ua/terms/
Доставка та оплата: http://spica.ua/payment/
Гарантійні зобов'язання: http://spica.ua/warranty/
Допомога (часті питання): http://spica.ua/faq/