Телефонуйте: 044-490-31-00 09-20 Пн-Пт    
0

FAQ

У даному розділі сайту розміщено список часто задаваних питань та відповідей. Для вашої зручності питання розділені за відповідними розділами та підрозділами. Якщо Ви не знайдете відповіді на запитання, що Вас цікавить, Ви можете задати його через форму зворотнього зв'язку.
Інтерфейс сайту
  1. Як зберегти улюблені товари та навіщо вони потрібні?
  2. Якщо у мене виникнуть питання чи проблеми, де я можу отримати допомогу?
  3. Чи дає реєстрація на сайті додаткові переваги?
  4. Як я можу сплатити замовлені зоотовари?
  5. Як написати відгук на товар?
  6. Як оформити замовлення на вашому сайті?
Інтерфейс сайту
  1. В: Як зберегти улюблені товари та навіщо вони потрібні?
    О: Збереження списку товарів, що часто замовляються, скоротить час, що витрачається на формування вашого замовлення. Улюблені товари ви можете переглядати та переносити у кошик одразу зі свого профілю. Вибрати улюблені товари можна двома способами. Зайдіть на сторінку товару. Натисніть кнопку «Додати до улюблених товарів» праворуч від зображення. Вікно, що з'явиться, повідомить про успішне виконання операції і запропонує перейти в особистий розділ або продовжити покупки. Додавши цікаві для вас товари в кошик, у правій крайній графі натисніть   кнопку «Улюблений». Спливне вікно сповістить про те, що товар доданий до обраного.
  2. В: Якщо у мене виникнуть питання чи проблеми, де я можу отримати допомогу?
    О: Ви можете зв'язатися з нашими менеджерами за номерами, вказаними на сайті, обравши найближче до Вас представництво. Ви можете надіслати запитання на е-мейл, вказаний на нашому сайті. Ви можете поставити запитання на сайті. Вам дадуть відповідь найближчим часом.
  3. В: Чи дає реєстрація на сайті додаткові переваги?
    О: Зареєструвавши постійний обліковий запис, Ви отримаєте доступ до інформації: Ваша особиста інформація; історія замовлень; улюблені товари; Ваші e-mail підписки; персональні акції та знижки. Зареєстровані клієнти набувають особливого статусу та мають право на додаткові переваги: спілкування з особистим менеджером-консультантом за товарами для Вашого вихованця;l оформлення замовлень без черги з можливістю контролю власних замовлень в особистому кабінеті оптового інтернет-магазину зоотоварів для домашніх тварин Spica.ua; отримання інформації про знижки, акціїі наявність зоотоварів на складі у своєму регіоні; доступна послуга «Повідомити про наявність»: при надходженні потрібного товару у продаж Вам прийде повідомлення на Ваш e-mail; можливість користуватися послугою «Додати до улюблених товарів»: товари, які Ви плануєте придбати в майбутньому, зберігатимуться в Особистому кабінеті; послуга «Порекомендувати другові»: Ви можете порадити своєму другові товар, який Вам сподобався; можливість залишати свої фото та відгуки про товари, читати відгуки інших користувачів про цікаві для Вас товари; постійна інформаційна та консультаційна підтримка по товарах та послугах; доступні спеціальні програми для розплідників та оптових клієнтів з рекламною та маркетинговою підтримкою.
  4. В: Як я можу сплатити замовлені зоотовари?
    О: Оплата готівкою за адресною доставкою Оплата готівкою при отриманні зоотоварів можлива у представництвах Спіка на території України: у Києві, Дніпропетровську, Харкові, Одесі, Запоріжжі, Сумах, Черкасах, Львові.   Оплата банківськими картками через POS-термінал Оплата банківськими картками при адресній доставці зоотоварів за допомогою мобільних терміналів (тільки в м.Київ), а також у мережі представництвах на території України: у Києві, Дніпропетровську, Одесі, Запоріжжі, Сумах, Черкасах , Львові. Під час оформлення замовлення з доставкою необхідно повідомити менеджеру про цей спосіб оплати. При оформленні замовлення на сайті Spica.ua в рядку «Коментар» вказати цей спосіб оплати (ПРИКЛАД: «Оплата банківською картою через термінал»). Оплата безготівкового розрахунку Після погодження замовлення клієнту виставляється рахунок на оплату, який можна сплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку. Рахунок-фактура надсилається факсом або електронною поштою. При оформленні першого замовлення - повна передоплата. Оплата повинна бути проведена не пізніше трьох днів з моменту виставлення рахунку, інакше замовлення буде анульовано . При оплаті до 13.00 надсилання замовлення здійснюється в той же день, при оплаті після 13.00 – на наступний день (при підтвердженні оплати).  Пакет усіх необхідних документів надається разом із товаром. Оплата через систему Приват24 Клієнти системи Приват24 можуть легко сплатити наші зоотовари. При оформленні першого замовлення обов'язкова повна передоплата. Реквізити для оплатизамовлення відправляються Вам на електронну пошту або SМS- повідомленням. При оплаті до 13.00 можливе відправлення замовлення того ж дня, при оплаті після 13.00 – на наступний день (за умови підтвердження оплати). Оплата через термінали "Приват24" провадиться зі зняттям комісії. Обов'язково враховуйте це під час оплати. Отриматидетальнішу інформацію про оплату Ви можете у менеджерів.   УВАГА: Оплата здійснюється виключно у національній валюті. При оплаті банківським переказом або за безготівковим розрахунком необхідно підтвердити оплату: скинути на нашу електронну пошту скан квитанції або банківської платіжки про оплату, або повідомити менеджера-консультанта дату, час і суму     оплати,   щоб ми могли відстежити саме Ваш платіж. Ви можете відмовитись від замовлення в будь-який момент до оплати. Ми будемо дуже вдячні, якщо Ви попередите нас про зміни у своїх планах або вкажете можливі варіанти доставки Вашого замовлення в інший час.  
  5. В: Як написати відгук на товар?
    О: Залишити відгук на товар ви можете двома способами. Зайдіть на сторінку потрібного вам товару. Перекрутіть сторінку вниз, зайдіть у систему відгуків через соціальну мережу або введіть е-мейл та ім'я, під яким ви хочете залишити відгук. Напишіть відгук та натисніть кнопку «Надіслати». Ви відразу побачите опублікований відгук під вашим продуктом! Зайдіть в розділ «Відгуки та пропозиції». Клацніть мишкою на полі «Ваш відгук». Введіть заголовок відгуку (якщо на цей товар були відгуки, вам запропонують висловити свою згоду або незгоду з думкою автора). У нижньому полі надрукуйте сам відгук та виберіть одну з чотирьох категорій – ідеї, питання, подяки, проблеми. Натисніть кнопку «Надіслати». Через кілька секунд відгук з'явиться в загальному списку «Відгуків та пропозицій»!
  6. В: Як оформити замовлення на вашому сайті?
    О: Для того, щоб оформити замовлення, спочатку виберіть потрібні Вам товари та помістіть їх у кошик, натиснувши кнопку «Додати кошик». Спливаюче вікно сповістить Вас, що додавання пройшло успішно. Додавши всі потрібні Вам товари, перейдіть в розділ «Кошик», натиснувши на відповідну іконку у верхньому правому кутку екрана. Перевірте, чи ви вибрали Все, що хотіли замовити, і, у разі потреби, відредагуйте список, додавши або прибравши товари, натиснувши на кнопку «Видалити» у крайній правій графі. Відредагуйте кількість товарів у другій графі. Переконавшись, що ви замовили все, що вам потрібно, натисніть кнопку «Перелічити». Сума зміниться актуальною. Потім натисніть «Оформити замовлення». Перевірте адресу доставки та номер телефону. За потреби змініть. Виберіть відповідний спосіб доставки та оплати. Вкажіть дату та приблизний час доставки. Якщо у вас є якісь уточнення чи побажання, напишіть їх у графі «Коментар». Натисніть «Підтвердити замовлення». Найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.
Антигельмінтики для котів
Будиночки та спальні місця
Вирішення проблем у котів
Вітаміни для котів
Гігієна будинку
Годівниці та поїлки для котів
Дверцята для котів
Догляд за вухами котів
Догляд за очима котів
Догляд за пащею котів
Догляд за шерстю котів
Засоби від бліх та кліщів для котів
Заспокійливі засоби для котів
Будиночки для гризунів
Вирішення проблем у гризунів
Вітаміни для гризунів
Гігієна будинку
Годівниці та поїлки
Догляд за вухами гризунів
Догляд за зубами гризунів
Догляд за лапами гризунів
Догляд за шерстю гризунів
Іграшки для гризунів
Інструменти для видалення линяючої шерсті гризунів
Клітки для гризунів
Корм для гризунів
Ласощі для гризунів
Повідці та шлеї для гризунів
Сумки та переноски для гризунів
Товари для тхорів
Туалети та наповнювачі для гризунів

Зберігання та використання оптовим інтернет-магазином "spica.ua" наданих користувачами особистих даних повністю відповідає чинному законодавству України щодо недоторканності особистої інформації. Особисті дані користувачів не надаються третім особам, але зберігаються надання послуги продажу товарів, представлених на нашому сайті. Компанія залишає за собою право використовувати цю інформацію в маркетингових цілях.

Реєструючись та оформляючи замовлення на сайті оптового інтернет-магазину spica.ua, ви погоджуєтесь зі справжніми умовами. Більш детальну інформацію про умови використання сайту та інші питання викладено у відповідних розділах:

Умови використання сайту: http://spica.ua/terms/
Доставка та оплата: http://spica.ua/payment/
Гарантійні зобов'язання: http://spica.ua/warranty/
Допомога (часті питання): http://spica.ua/faq/