Телефонуйте: 044-490-31-00 09-20 Пн-Пт    
0

Увага!

Для різних міст та груп користувачів інформація може відрізнятись.

Щоб отримати актуальну інформацію для Вас, рекомендуємо:

Війти/Зареєструватись

Або вибрати область

Друзі, під час воєнного стану компанія Spica може доставити вам товар двома способами: кур'єрською доставкою або кур'єрською службою «Нова Пошта»

 

Доставка кур'єрами Spica

1. В які дні працює доставка?

Понеділок, Вівторок, Середа, Четвер, П’ятниця, Субота.

2. До якої години можна робити замовлення?

При замовленні до 15:00 - кур'єр привезе товар наступного дня доставки (пункт №1).

Приклад №1: якщо Ви зробите замовлення у Вівторок 11:00 - то доставка буде у Середу

Приклад №2: якщо Ви зробите замовлення у  16:00 - то доставимо наступного Понеділка

Також зверніть увагу, що форма оплати впливає на швидкість доставки (пункт №6).

3. В який час мені доставлять замовлення?

Кур'єри доставляють товари з 10:00 до 18:00

На жаль, зараз ми не можемо вказувати менший проміжок часу, тому що час руху кур'єра за маршрутом може змінюватись залежно від завантаженості та сирен повітряних тривог.

4. Мінімальна сума замовлення для доставки?

Доставляємо від суми - 4000грн.

Якщо потрібно доставити замовлення на меншу суму - скористайтесь доставкою НОВА ПОШТА, або сервісом - ДРОПШИППІНГ.

5. Скільки коштує доставка?

До 10000 - 105грн

Від 10000 - безкоштовно

6. Як я можу сплатити замовлення?

Ви можете сплатити кур'єру в день доставки - карткою або готівкою.

Ви можете сплатити на наш рахунок, або онлайн на сайті (ми відправимо на наступний день, як отримаємо кошти)

 

Доставка службою «Нова Пошта»

1. В які дні працює відправка?

Понеділок, Вівторок, Середа, Черверг, П'ятниця

2. Як швидко мені відправлять замовлення?

При замовленні до 12:00 - ми відправимо цього ж дня.

Також зверніть увагу, що форма оплати впливає на швидкість відправки. Будь ласка, прочитайте пункт 5.

3. Мінімальна сума замовлення для доставки?

Доставляємо від суми - 1000грн.

Якщо потрібно доставити замовлення на меншу суму - скористайтесь сервісом ДРОПШИППІНГ.

4. Скільки коштує доставка?

До 5000 - по тарифам перевізника

Від 5000 - безкоштовно на відділення.

Від 10000 - безкоштовно до дверей.

5. Як я можу сплатити замовлення?

Ви можете сплатити наложеним платежем на відділенні (комісія від перевізника)

Ви можете сплатити на наш рахунок, або онлайн на сайті (ми відправимо на наступний день, як отримаємо кошти)

 

САМОВИВІЗ

1. В які дні працює самовивіз?

Понеділок, Вівторок, Середа, Черверг, П'ятниця

2. Які адреси самовивізу?

- м.Вишневе, Київська 8а (центральний склад)

- м.Київ, Мішугі 10а (магазин ZooBonus)

3. Як швидко мені зберуть замовлення?

При замовленні до 12:00 - ми підготуємо цього ж дня.

При замовленні після 12:00 - наступного робочого дня (пункт №1)

4. Я можу приїхати та сам обрати що хочу?

Так можете. Ми рекомендуємо ознайомитись з повним ассортиментом товару в наших шоу-румах.

Але ця опція доступна тільки для точок самовивізу - магазин (пункт №2)

5. Мінімальна сума самовивізу?

Мінімальна сума - відсутня

6. Скільки коштує самовивіз?

Безкоштовний від будь-якої суми

7. Як я можу сплатити замовлення?

Ви можете сплатити готівкою або карткою при отриманні

Ви можете сплатити на наш рахунок, або онлайн на сайті (ми відправимо на наступний день, як отримаємо кошти)

 

 

 

Умови повернення товару

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі, якщо після покупки товару в компанії Spica. Ви знайдете заводський брак Ви можете повернути або обміняти його на інший товар протягом перших 14 днів після покупки. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю.

Будь ласка, зверніть увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо.

А також повинні бути збережені: повна комплектація товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики, маркування виробника.

Ми цінуємо наших клієнтів, тому завжди прагнемо пошуку найзручніших для Вас рішень при розгляді проблемних ситуацій.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами наших представництв у розділі Контакти.

Антигельмінтики для котів
Будиночки та спальні місця
Вирішення проблем у котів
Вітаміни для котів
Гігієна будинку
Годівниці та поїлки для котів
Дверцята для котів
Догляд за вухами котів
Догляд за очима котів
Догляд за пащею котів
Догляд за шерстю котів
Засоби від бліх та кліщів для котів
Заспокійливі засоби для котів
Будиночки для гризунів
Вирішення проблем у гризунів
Вітаміни для гризунів
Гігієна будинку
Годівниці та поїлки
Догляд за вухами гризунів
Догляд за зубами гризунів
Догляд за лапами гризунів
Догляд за шерстю гризунів
Іграшки для гризунів
Інструменти для видалення линяючої шерсті гризунів
Клітки для гризунів
Корм для гризунів
Ласощі для гризунів
Повідці та шлеї для гризунів
Сумки та переноски для гризунів
Товари для тхорів
Туалети та наповнювачі для гризунів

Зберігання та використання оптовим інтернет-магазином "spica.ua" наданих користувачами особистих даних повністю відповідає чинному законодавству України щодо недоторканності особистої інформації. Особисті дані користувачів не надаються третім особам, але зберігаються надання послуги продажу товарів, представлених на нашому сайті. Компанія залишає за собою право використовувати цю інформацію в маркетингових цілях.

Реєструючись та оформляючи замовлення на сайті оптового інтернет-магазину spica.ua, ви погоджуєтесь зі справжніми умовами. Більш детальну інформацію про умови використання сайту та інші питання викладено у відповідних розділах:

Умови використання сайту: http://spica.ua/terms/
Доставка та оплата: http://spica.ua/payment/
Гарантійні зобов'язання: http://spica.ua/warranty/
Допомога (часті питання): http://spica.ua/faq/